24 septembrie 2011

Let's do it, Romania!

            Let's do it, Romania! este cel mai mare proiect de implicare socială care are ca şi scop curăţarea gunoaielor din arealele naturale din întreaga ţară într-o singură zi. Acest lucru este posibil cu ajutorul a sute de mii de voluntari care au ambiţia şi dorinţa de a arăta unei ţări întregi că se pot întâmpla şi lucruri pozitive. Toţi cei care participă la ziua de curăţenie naţională o fac voluntar din dorinţa de a se implica, de a arăta celorlalţi că respectă natura.
             Ne-am implicat şi noi în acest proiect, atât părinţi, cât şi elevi ai claselor a II-a şi a III-a şi am ecologizat o zonă restrânsă din preajma barajului Firiza. Am reuşit să colectăm aproximativ 30 de saci de gunoaie în două ore.
             Let’s Do It, Romania! va dispărea atunci când va reuşi să responsabilizeze fiecare cetăţean român să respecte şi să nu dăuneze mediului înconjurător. Până atunci, Let’s Do It!





6 comentarii:

  1. Felicitari copiilor si parintilor, si nu in ultimul rand profesorilor coordonatori. Si datorita voua Maramuresul a ajuns pe primul loc in top Let's do it.

    RăspundețiȘtergere
  2. MI-A PLACUT FOARTE MULT SI AM INVATAT SA PASTREZ CURATENIA ORIUNDE M-AS DUCE ASADAR PASTRATI SI VOI CURATENIA

    RăspundețiȘtergere
  3. A fost o zi grea,dar in cele din urma ne-am distrat.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jucati-va cu mouse-ul