15 iunie 2011

Serbarea Abecedarului


             Final de clasa I...
             În locul unui discurs plin de cuvinte pretenţioase voi posta poezia preferată a elevilor mei recitată de unul dintre ei la serbare:

Nu mă cunoaşteţi? Nu?
Atunci mă voi prezenta
Ca să ştiţi şi dumneavoastră
Cine e persoana mea!
Nu că mă laud,
Dar de la noi din clasă
Eu sunt cel mai cuminte...
Toţi: MINTE, MINTE, MINTE!
Pe cei mici nu-i bat niciodată
Şi de la principiul acesta
Nu mă voi abate...
Toţi: BATE, BATE, BATE!
Cu frăţiorul mă-nţeleg foarte bine,
Suntem ca două turturele...
Toţi: RELE, RELE, RELE!
La masă mă sacrific pentru el.
Îi las bucăţile cele mai gustoase...
Toţi: OASE, OASE, OASE!
Când merg în vizită la mătuşa
Nu sparg vaza şi nu pun niciodată
Dulceaţă pe televizor.
De aceea nu mă mir
De dragostea ce mi-o poartă mătuşa...
Toţi: UŞA, UŞA, UŞA!
Când a văzut mama
Cum îi ocrotesc pe cei mici,
M-a felicitat şi mi-a spus:
"Ai să vezi tu, Ionele!...
Toţi: STELE, STELE, STELE!"
De aceea vă spun încă odată
Că povestea e adevărată!
Şi-o spun uşor din minte
Că sunt un copil cuminte...!
Toţi: MINTE, MINTE, MINTE!

...şi mii de mulţumiri extraordinarelor mămici şi bunici pe care le are clasa I....









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jucati-va cu mouse-ul