07 noiembrie 2012

Alerg să-mi colorez vara!

In perioada 01 – 14.09.2012 Asociaţia Mansio va desfăşura la sediul Bibliotecii judeţene din Firiza o gamă largă de ateliere şi activităţi sportive pentru copii şi tineri în cadrul proiectului

ALERG SĂ-MI COLOREZ VARA!

Aşadar, pentru a participa, vă rugăm să vă înscrieţi la sediul Bibliotecii “Petre Dulfu” din Firiza între orele 11.00 si 13.00.


          Proiectul s-a desfasurat pe parcursul a 3 saptamani, timp in care copiii si tinerii participanti au avut diferite ateliere de lucru si activitati recreative. Multumim voluntarei noastre Alexandra Lungoci care ne-a ajutat pe tot parcursul demararii acestui proiect. Proiectul se va derula si in aceasta iarna la sediul Bibliotecii Judetene "Petre Dulfu" din Firiza. Va asteptam!!!!!




 Iată câteva din activităţile desfăşurate care sperăm să atragă de data aceasta şi mai mulţi participanţi:

















































2 comentarii:

  1. A fost o vară minunată şi distractivă!!Am participat la toate activităţile de la bibliotecă!!Alexandra a fost un ghid minunat!Ne-a arătat cum să facem şi cum să ne jucam multe jocuri distractive şi activităţi interesante!!La Asociaţia Masio am făcut sport ne şi am jucat chiar şi volei cu fileu!!Din păcate,vara a trecut,dar am rămas cu amintiri plăcute şi ne vom aduce aminte cu drag de acele momente minunate!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase poze si eu o sa ma duc la alerg sa-mi colorez iarna.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jucati-va cu mouse-ul